torsdag 24 februari 2011

bowlingkung


Trevlig kväll igår, var hos Bea med henne, Frida och Julia. Mycket prat och scones ätande. När jag kom hem blev det ännu en Wallander film, har blivit några nu när jag varit sjuk och ledig.

Idag blev det lugnt på förmiddagen innan det bar av till Jönköping för lite bowling och en sväng på A6 med Bea. Mamma var ledig så då tog hon med oss på lite roligheter. Det brukar gå skit för mig på sånna där grejer som bowling, men idag vet jag inte vad som hände..11 strike :) ! Sist lyckades jag inte göra någon. Så det var min dag idag, hade fasen köpt en lott om jag varit 18, haha. Hoppas på samma tur nästa gång. Blev fika och en kortis på A6 för Bea och jag kände att vi borde spara våra pengar lite till kommande roligheter. Mamma blev nog lite chockad när jag ringde och sa att vi kollat klart så snabbt, hör ju inte till vanligheterna. Lyckad dag, riktigt kul !

Ne nu ska jag sticka till Rebecca, hörs!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar