tisdag 5 april 2011

körlektion

Nu var det några dagar sen igen, såg No strings attached i fredags med Kristin och kusin Sara. Den var bra, lite rolig och så, typ som många av de andra filmerna som Ashton Kutcher är med i. "Ljunkan dagen" på skolan i lördags sen hem till Ödeshög, blev en lugn kväll med moster o co. på besök. Söndagen bestod av plugg, klippning, övningskörning mm. Åkte bil med Hanna till stan på kvällen så slapp morgon bussen igår, skönt. Så såg min helg ut. Idag på morgonen hade jag min första körlektion, var nervös till en början men det släppte nästan direkt när jag börjat köra. Tyckte det gick riktigt bra. Dåligt med tider på körskolan nu så ska passa på att plugga massa teori nu tills nästa lektion. Har bokat in några stycken framöver. Imorn har vi kort dag i skolan, efter det blir det teorilektion på körskolan och sen E.M.D här i Linköping med lillasyster och mamma. Stina och jag fick det i julklapp, det ska bli kul :). Nu är det dags för lite läsande i engelska boken innan jag drar igång en film. puussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar