onsdag 9 mars 2011

engelska

Oj vad klockan blev mycket, den är redan runt 00.00 och jag har inte lagt mig än. Har inte bloggat på några dagar, har haft fullt upp med annat. Kompis häng, skid-vm och övningskörning i helgen. Skola och träning måndag, praktik och träning igår. Uppehåll på handbollen nu, så sista träningen på ja åtminstone 5 veckor sen får vi se hur det blir. Spännande o se vad det blir för tränare eftersom Pontus slutar, riktigt synd. Han har lätt varit den bästa tränaren jag haft, han och Eeken som också kommer sluta nu så småning om har varit ett bra ledar par.
Men ska tillbaka till Vadstena imorn och kolla när div2 laget spelar sin sista hemma match för säsongen.

Idag har jag jobbat på praktiken, hade studiedag så kunde vara där hela dagen. 9-18. Kul och skönt att tjäna lite pengar. Sen jag kom hem har jag käkat lite, kollat på tv och lite på bland annat svt play- mitt liv som hellner. Missat nästan alla avsnitt så satt o kolla lite. Hade också en smyckes beställning som jag gjorde klart.
Har engelska prov på fredag, har bara tittat igenom det lite, vet inte riktigt vad jag ska plugga på även fast jag skrivit upp det. Har aldrig gillat engelska i skolan, har alltid tyckt att det är rätt så svårt att plugga till proven. Glosor funkar men brukar glömma de flesta direkt efter förhöret. Har aldrig riktig haft nått självförtroende i ämnet engelska, skulle vilja vara bättre på det eftersom det är ett så stort språk i världen.

Ne nu måste jag hoppa i säng, och ladda för kundpass i skolan imorn. Håller tummarna för att hostan o snorandet minskat tills imorn.

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar