tisdag 1 mars 2011

hjärnan har gått o lagt sig


Skolan är igång igen och idag var det dags för praktik. Gillar mitt nya praktik ställe, kommer nog trivas jättebra. Andra gången jag var där nu, blev mycket telefon svarande och assisterande. Kul när det händer lite. Slutar tidigt imorn så ska dit direkt efter skolan och jobba lite, det ser jag fram emot.

Kom hem från träningen för drygt en timma sen, så nu har man rört på dököttet igen. Vi drev o dumma oss med varandra rätt mycket ikväll, det är alltid livat. Hade tänkt skriva lite till men orden försvann helt plötsligt, fast klockan är ju över tolv nu så hjärnan har väl lagt av och är redo för kudden. Känner mig inte ett dugg sugen på att sova, skulle vilja se en film eller nått egentligen men sover jag inte nu så blir väl morgonen värre än vanligt eftersom jag är så fruktansvärt morgontrött.

bilden är på mina fina handbollsvänner :)
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar