måndag 28 mars 2011

modevisning

Här kommer en liten uppdatering om min helg, var hemma och tog det lugnt med familjen i fredags. På lördagen gick jag upp tidigt för att bli sminkad till modevisningen jag var med i. Min kusin och hennes kompis annordnade modevisningen som visade smink och hår. Sportkläder från firma Bjurhed och damkläder från Klädstället som jag gick för. Det var riktigt kul, är nöjd med min insats (kommer bild någon dag). Roligt att nått sånt där händer i lilla Ödeshög. Blev käk hemma hos Ljung efter det, var väldigt trött efter en lång dag så det var skönt att sova sen. Hade fullt upp igår med, fira farfar, klippa honom och farmor och övningskörde på kvällen. Det gick bra. Idag åkte jag direkt bussen in till Linköping vid tre, blev en snabbis till lägenheten sen köpa blekning till Bea. Gick på teorilektion på Ingelas körskola i 1,5h. Hemköp på hemvägen och nu sitter jag här i soffan efter att ha käkat och lite. Blir att sova efter Superstylisten Jonas. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar